shababsea7a
أهلا بك فى منتدى شباب سياحه جامعه المنيا ، نتمنى لك قضاء وقت سعيد بالمنتدى وتشريفنا انضمامك لأسره شباب سياحه .
shababsea7a
أهلا بك فى منتدى شباب سياحه جامعه المنيا ، نتمنى لك قضاء وقت سعيد بالمنتدى وتشريفنا انضمامك لأسره شباب سياحه .
shababsea7a
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shababsea7a

منتدى كليه السياحه والفنادق جامعه المنيا

الرئيسيةhttp://shababseأحدث الصورالتسجيلدخول

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحورالعين
مشرف
مشرف
الحورالعين

السرطان عدد الرسائل : 2202
العمل/الترفيه : Student
المود : لاتحسبن الصمت نسيانا فالجبل صامت وفي داخله بركااااااان

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!!   ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 11, 2009 1:32 am

اتعلــــــــمـــــــت...

* أن الساكـــــــت عن الحــــــــق شيطـــــــــــــان أخــــــــــرس ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SFun_zipitده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Mood16

* أن قيمتى و قيمة مشاركتى فى الحيــــــــــاة .. احـــــددهـــــــا أنا ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! 88.. وليس الأخـــــــــرين

* ثقـتـــى بنفســــى و بأفكـــــــــارى لا تهتــــــــز لمجــــــــرد رفـــــــــض الأخــــــــرين لهــــــــا ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! 148

* صاحب الحق بيحـــب العلــــن والنـــــــــور ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SHa_sunny.. و صاحــــــــب البــــــــاطــل يهوى الضلمــــــــة والخفــــــــاء ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Mood5

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_arrowd

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_arrowd

* إوعى تقول رأيك بصــــراحة .. أحســـــــــن تاااااااااخد على دماغك ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! 214.. وكماااااااان يقولوا للناس عنك إنك إنت اللى غلط ووحش

* على أد ما تقدر .. ذوَّق كلامك و جــــامــــل ونـــافــــق ... ليه ..؟؟؟ علشان تعرف تعيش بين الناس ويحبوك أوى ... و يصقفولك كمااااااااان ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SHa_clap2

* النهاردة غيرك قـــــــادر عليـــــــــك ..( بنفــــوذه .. بسلطتـــــــــه .. بمــــــــالـه ).. بكرة غيــــــره ... يقــــدر عليـــــــــه... ليه..؟؟
علشان اللى يقــــدر هو اللى بيتـــحــــكم..ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SFi_bat

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_scratch
ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_scratch

طبعــــــــاً فى أخــــوات كتيررررررررر هيستغربوا .. علشان الحاجات اللى فاتت دى .. ماتمشيش مع بعض ... يبقى إزاى اتجمعوا مع بعض ...!!!!!!!!!ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! 110

هقولكم عاااااااااااااادى جداً ...

أصـــــــــــــل المبادىء والأخـــــــــــلاق الأولانــيـــــة دى ... اللى علمتها لى أمِّـــــــــى .. الله يبارك لها هى وأبــــويـــــــــا .. و يجازيهم عنى خيــــــــــراً...ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SCh_christianpray3

أمــــــــــا بقى الحاجات التانيــــــــــة الوحشـــة اليــــــــع دى ... علمتهالى الدنيـــــــــــا .. و المعـــــــاملـــــــة مع نــاس هى دى طريقتهم ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! SFun_mischieviousbig ومبــــادئــهـــم فى الحيــــــــــاة

هااااااااا رأيكـــم إيــــــه...؟؟ و يا تــــــــــــرى .. انتى اتعلمتى إيييييييييه ....؟؟
من بيتك اللى اتربيتى فيه .... ومن الدنيا اللى احنا عايشينها ...؟؟؟!!!!ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! 231
الاميرة ديلارا
عضو جديد
عضو جديد
الاميرة ديلارا

الاسد عدد الرسائل : 26
العمل/الترفيه : ربنا يسهل

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!!   ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!! Icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 5:48 pm

هههههههههههههههه
كلامك تحفة يالحن الحياة
فعلا الدنيا علمتنا حاجات كلها عكس الصح اللي علمهملنا اهالينا
بس احنا لازم نحاول نثبت ولو ع شوية مبادئ حقيقية

ده اللى أنا اتعلمته فى حيــاتــــى .... و انتى اتعلمتى إييييييييه..؟؟؟؟!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-