shababsea7a
أهلا بك فى منتدى شباب سياحه جامعه المنيا ، نتمنى لك قضاء وقت سعيد بالمنتدى وتشريفنا انضمامك لأسره شباب سياحه .

shababsea7a

منتدى كليه السياحه والفنادق جامعه المنيا
 
الرئيسيةhttp://shababseالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الحسين جمال
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

الحمل عدد الرسائل : 169
العمر : 30
الموقع : on air
العمل/الترفيه : بكالوريوس سياحةو فنادق جامعه المنيا
المود : رايق وشارى دماغى
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 16/06/2009

مُساهمةموضوع: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 27, 2010 11:36 am

انا بستغرب ازاى البنت بتكلم اكتر من واحد وبتقنع كل واحد او (مغفل)انه كل حاجة فى حياتها سورى ياشباب ما ينفعش غير اللفظ ده مغفل بس ايه رايكو البنت اللى زى كده ممكن يتعملها ايه
1/القتل
2/ الذبح
3/مياه نار
4/نبله مليانه حجارة من بتاعه الكفار
انا مستنى رايكم علشان نقضى على ال40مليون وباء
مش عايز البنات تزعل انا بشهد ان لسه فى بنات a1بصراحه وانا بشوف بجددوووووووول انا اشيلهم ع دماغى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سندريلا
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

الميزان عدد الرسائل : 422
العمر : 25
الموقع : In the heart of my love
العمل/الترفيه : الاخراج والاعداد التلفزيونى
المود : very crazy girl
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 25/07/2010

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 29, 2010 12:41 am

اولا لكل قاعدة شواذ
ثانيا انت زعلان من اللى عملته بنت واحدة فيك شوف انت ,معتقدش ان فيه ولد بيحب بنت بجد فى الزمن ده , يا اما ماشى معاه واهو بيضيع وقت وعلشان يتسلى او علشان هى بنت زى القمر ويمشى معاها علشان يتباهى بيها وفى الاخر برضه بيسيبها ده طبعا بعد ما البنت تكون حبته واتعلقت بيه وفاكرة ان هو مايقدرش يستغنى عنها وهو اصلا بيكدب عليها
وطبعا بطبيعة البنت ساذجة وبتحب بجد فتصدقه مع انه اكبر كداب
الحب اللى بجد هو ان الحبيب يخاف على حبيبته من كل حد وكل حاجة حتى من نفسه يعنى لو بيحبها بجد مش يقضيها خروجات واتصالات والحاجات دى بالعكس ده المفروض يحميها من كل حاجة وحتى من نفسه ولما يحس انه قادر يتقدملها يروح يتقدملها ويخطبها ومحدش يقولى انها كده ممكن لو ما اتكلمتش معاها يبقى كده هضيع منى ده طبعا غلط لان كل واحد بياخد نصيبه حتى لو الحد ده فى اخر الدنيا وممكن لو كنت خرجت معاها وكلمتها متبقاش ليك وتبقى لحد تانى وساعتها للاسف كل واحد فيهم بينجرح لان ده نصيب فلو حافظت عليها حتى ولو مش ليك فعلى الاقل تبقى حافظت عليها علشان بتحبها انا على فكرة مش بوجه الكلام ده ليك يا حسين علشان متزعلش بس دى الحقيقة اللى بتكرر كتير اوى وعلشان مظلمش الشباب ممكن يكون فيه حد بيحب بجد بس للاسف مفيش منه كتير
بس احب اقولك كلمة اخيرة ان مش معنى ان البنت دى عملت كده تبقى كل البنات وحشه دى حالة شاذة وشبه نادرة

وسؤالى الاخير ليك انت ليه او غيرك من الشباب لما بنت واحدة او شويه بنات عملوا حاجة زى مثلا انها بتمثل الحب ع كذا ولد او انها بتكلم شباب ليه بتعاقبوها اوى لحد انها وصلت الى وباء ولازم تقضى عليه ........ انت مش واخد بالك ان شباب كتير اوووووووووووووووى بيعملوا اكتر من كده ليه مش بتحطوهم فى قفص الاتهام زى البنت ولا هو محرم ع البنت ومحلل للولد ؟

<ملحوظة>
ع فكرة ده مش معناه انى بشجع البنت ع كده بس زى ما انتوا شايفينه غلط للبنت فهو غلط للولد وفى جميع الاحوال....

بس كل اللى اقدر اقولهولك انساها لانها لو كانت كده يبقى ماتستاهلش حبك
والدنيا مبتقفش عند حد

دى وجهه نظرى واتمنى ان تتقبلها

وربنا يهدينا جميعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
snaa
عضو فعال
عضو فعال
avatar

السرطان عدد الرسائل : 1216
العمر : 25
الموقع : فى دنيا الله الواسعة
العمل/الترفيه : student in guidance dep
المود : الحمد لله
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 15/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة أكتوبر 29, 2010 10:30 am

طبعا كلام سندريلا صح جدا وعجبنى اوى

وفيه حاجة على فكرة مش كل الاولاد بيصدقو ان البنت بتحبهم مهما عملتلهم

ومع ذلك بيستمر معاها يتسلى معاها ومقضيها مع غيرها

عكس معظم وغالبية البنات اللى بيصدقو الولد بسرعة انه بيحبها

المغفل اللى بتقول عليه يستاهل وهى كمان تستاهل الحرق

الحب مش كلام ودى مشكلة اليومين دول الطرفين ما بيصدقو خاصة البنات

لانهم عاطفيين اول ما تطلع الكلمة بتبقى خلاص هى الحقيقة

الحب افعال وبيبان فمواقف وحاجات كتير والله


وصدقنى لولا الشاب اصلا كان داخل يتسلى لولا ربنا وقعه فوحدة كده

وفيه كتير بيبقو وحشين وبيهدوا بعض واللى بيحب حد بجد هيفضل معاه

ويطلعلو عيوبه بطريقة لطيفة ويحاولو يتلاشوها الحب مش انك تطلع مميزات

حبيبك بس واليوم كله غزل ومدح لا ده

كمان عيوبه وهو علشانك هيتفاداها ده اللى بيحب بجد

ومع ذلك معاك فيه ناس بتبقى بتحب بجد وبتقع فناس بتتسلى

انما ده غلط سببه الاندفاع وده بسبب اننا بندور عالحب وده اكبر غلط

الحب بيجى لوحده ولازم ناخد وقتنا اوى علشان نتاكد من مشاعرنا احنا الاول

ووقت تانى نتاكد من نية الطرف التانى علشان الكارثة بعد كده لما نقرب

ونشوف العيوب بنبقى وصلنا لمرحلة يمكن ما نقدرش نبعد ولو بعدنا بيبقى

جرح واللى بيحب يتقى ربنا فحبيبه وديما يحط نفسه فمكانه علشان يفكر

قبل ما يجرحه واللى ربنا كاتبه هو اللى هيكون وده اكبر من اى ظروف

ربنا يهدينا ويوجهنا للصح ويوفقنا جميعا ... تقبل رايى








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
StyLe
مشرف
مشرف
avatar

الاسد عدد الرسائل : 2915
العمر : 28
الموقع : saudi arabia (riyadh)
العمل/الترفيه : Customer Service americana
المود : malksh Da3wa
السٌّمعَة : 15
تاريخ التسجيل : 07/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الأحد أكتوبر 31, 2010 3:42 pm

والله الناس دي بتتكلم كلام زي الفل

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000361311675
الحورالعين
مشرف
مشرف
avatar

السرطان عدد الرسائل : 2202
العمر : 26
العمل/الترفيه : Student
المود : لاتحسبن الصمت نسيانا فالجبل صامت وفي داخله بركااااااان
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 21/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين نوفمبر 01, 2010 10:58 am

كلامك صح مليون في المسه ياسندريلا انتي وسناء بجد احييكم عليه

والحمدللخ ان لسه في بنات بنفكر كدا لسه

ربنا يهدينا جميعا لما يحب ويرضى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MOHIMEN
عضو جديد
عضو جديد
avatar

السمك عدد الرسائل : 56
العمر : 27
الموقع : elhend
العمل/الترفيه : TALTA FANAD2
المود : sabah elbahgaga
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 13/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 02, 2010 4:37 am

مين......
مين......
مين......
الحب حاله
الحب حاله
الحب مش شعر وقواله
الحب يعني براح في قلب العاشقين للمعشوقين
يعني الغلابه يناموا في الليل دافينين
الحب يعني جواب لكل المسجونين هما ليه بقوا مسجونين
وزي ما قالت الست
اللي بيشكي حاله لحاله
واللي بيبكي علي مواله
اهل الحب صحيح مساكين صحيح مساكين
ياما الحب نده علي قلبي ماردش قلبي جواب
ياما الشوق حاول يحايلني وقوله روح يا عذاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الحسين جمال
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

الحمل عدد الرسائل : 169
العمر : 30
الموقع : on air
العمل/الترفيه : بكالوريوس سياحةو فنادق جامعه المنيا
المود : رايق وشارى دماغى
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 16/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 09, 2010 1:06 pm

ع فكرة برده البنات منحازين لنفسهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
yahya36
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

السمك عدد الرسائل : 488
العمر : 30
الموقع : قلب الأحداث
العمل/الترفيه : حسابات
المود : بخير طول ما انا معاكم
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 22/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين نوفمبر 22, 2010 5:10 pm

الناس أطباع وأنواع
سواء شباب أو بنات
فيهم الكويس وفيهم المو كويس
أهم شئ الواحد/ة ي/تراعي ربنا
ويخلي باله/ا داين تدان
وكلكم طبعا عارفين المثل اللى بيقول
دقة بدقة ولو زدنا لزاد السقا
هذا باختصار تعبير عن رأيي في هالموضوع
حياكم الله مع احترامى للجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ازاى البنت تقدر تكلم اكتر من واحد فى وقت واحد؟؟؟؟؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shababsea7a :: 
M I X . S E A 7 A
 :: O P E N Y O U R H E A R T
-
انتقل الى: