shababsea7a
أهلا بك فى منتدى شباب سياحه جامعه المنيا ، نتمنى لك قضاء وقت سعيد بالمنتدى وتشريفنا انضمامك لأسره شباب سياحه .

shababsea7a

منتدى كليه السياحه والفنادق جامعه المنيا
 
الرئيسيةhttp://shababseالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الأحد أبريل 04, 2010 6:29 pm


كام واحد ممكن يكون حس ان حياته انتهت بسبب
ان فيه طرف كان فيها وكان جزء اساسي ومشي وبعد عنها ؟ انا مش بتكلم عن
الموت بس بتكلم عن انك تكون / تكوني بتحبي حد اوي اوي وفجأة تبقى قدام أمر
واقع انك لازم تنفصل عنه وتكمل حياتك لوحدك ؟ انا مش عارف لو انت عارف ده
فعلا بس غالبا ده حصلك انت شخصيا ، فيه ناس فينا كملت وعدت الموضوع وناس
اتألمت بشكل مبالغ فيه ، بتحصل ، ممكن تكون حاولت تكلم حد بس واجهتك مشكلة
ان ممكن الناس تتريق عليك ، او ممكن يكون في حد في دماغك مش قادر تنساه مع
انه بعد ومشي وسببلك جرح ومع ذلك انت عارف انك ممكن ترجعله تاني لو بس
حاول معاك

انت ممكن وممكن متكونش ادركت اهم حاجة في الموضوع ، ان
الحب الي بينتهي بانفصال مكنش حب من البداية لانه لو كان الحب ده حقيقي
كان زمانه اكتمل مهما كانت الظروف ، او التحديات او المواقف والمشاكل الي
مريتوا بيها ، محدش فيكم ضحية ومحدش فيكم السبب ، وليام بليك قال ان
الضحية هو الشخص الي بيبقى عارف انه هيتعب وهيفشل ومع ذلك موافق انه يدخل
في تجربة هو عارف اخرتها ايه .. انت تعبت كتير وفكرت كتير وساعات مكنتش
بتعرف تنام ولما كنت بتشوفه تاني من بعيد كان قلبك بيدق ونفسك تجري عليه
وفي نفس الوقت بتبقى عارف ان فيه حاجة مانعاك انك تروحله وده معناه انك
قررت من جواك انك تبعد علشان انت عارف ان القرب بينكم مستحيل بس ديه حاجة
انا وانت عارفينها بس فيه جزء جواك مش راضي يدرك ده لحد دلوقتي لانه مش
فاهم قوانين البشر ومش عارف يتآلف معاها ويصدقها .. الواحد يقدر ، انت
عارف انه يبعد بسهولة ، ويستمر بحياته ويحب تاني وتالت ورابع وعشرين ،
وانت مش مضطر انك تحب تاني وتدور على حب تاني ينسيك حبك الاولاني ، لانك
مش لازم تحب حد تاني علشان تنسى الاولاني ساعات بيبقى لازم تنسى الاولاني
قبل ماتعرف تحب تاني ، علشان كده بتواجه اغلب الناس الي مروا بالمشكلة ديه
مشكلة اكبر ، بيبقى قدامه كذا فرصة للارتباط وبيحاول انه يدخل فيهم بس
بيكتشف انه بيفشل كل مرة وبيرجع السبب للطرف التاني الغير متفاهم او
المجادل او او او ويبدا يقول اسباب ملهاش حصر بس لمجرد انه مش عايز يعترف
انه هو شخصيا مش قادر ينسى .. لما وقعت في نفس المشكلة قابلت واحد وقالي
وداويني بالتي كانت هي الداء” قولتلها ازاي ؟ قالي حب واحدة تانية وهتنسى
الاولى ، قولتله بس افتكر ده غلط قالي خلاص اشتغل وانجح وانتقم لان احسن
طريقة للانتقام من حد هو انك تنجح وتكمل .. حسيت كان كلامه دخل جوايا انا
مش عارف لو الكلام ده بيلمسك انت كمان ولا لا ، واحتمال انت شخصيا متكونش
عارف بس الواحد مبيبقاش عارف ايه انسب حاجة ليه في كل وقت ، الا بعد
ماياخد قرار وبعد فترة يبص تاني ويقول انا كان المفروض اعمل كذا وكذا ،
احتمال تكون عايز انك تنساه لدلوقتي وتبدأ تاخد حياتك لمكان احسن ، اجمل
وافضل من غيره ، بس انا مش عايزك تعمل ده بسرعة دلوقتي وتاخد قرار دلوقتي
الا لما تكمل قراية ، لو قريت للاخر ساعتها تقدر انك تلتزم بقرارك مهما
كان ولما تلتزم بيه هتكتشف انك وصلت لدرجة الفهم وفي النهاية هتلاقي
الموضوع بسيط وسهل ، انا مش عارف انت هتقرر انك تنسى دلوقتي ولا انك تبدأ
تفهم الاول انت محتاج تنسى ليه ، خليني اسالك سؤال ، ايه الي هيحصل لو بعد
عشر سنين من دلوقتي وبعد ماتكون فهمت وخدت قرار انك تكمل حياتك بقوة ؟
تخيل هتبقى عامل ازاي ؟ بتفكر ازاي ؟ شغلك ، حياتك الاجتماعية النفسية ،
الشخصية سميها زي ماتسميها بس انا عارف انك هتبقى افضل من دلوقتي بكتير ،
خليني اقولك على سر ، الواحد يقدر دايما انه يفهم ولما بيفهم بيبدأ يحس ان
الموضوع بالنسبة له بقى اسهل بكتير ، مش كده ؟ وعلى رأي المثل ، اذا عرف
السبب بطل العجب ، حاجة عاملة زي عجلة بتدور ، ومبقاش ليها فايدة انها
تدور تاني وتيجي انت تدرك انها لازم تقف فبتقولها اقفي ، مش هتقف لانك انت
الي دورتها من البداية ، لازم تدخل منك علشان تبدأ توصلها فكرة انها لازم
تقف وان مهمتها انتهت ساعتها هتبدأ تهدى لحد ماتوصل انها تقف تماما وبأمرك
هتدور تاني من اول وجديد بحب جديد وبفكر مختلف ، لانك لو حاولت انك تودي
العجلة لاتجاه مختلف ، هتروح للمكان الي انت عايزه بس ساعتها لو كانت
دايرة بفكرة قديمة هتبقى قوة الدفع بتاعتها الفكرة القديمة لانها لسة
مماتتش ومنتهتش فلما توصل للمكان الي تحدده هتحس ان ده مش مكانها لان
الشخص ده مكنش موجود من البدايه

انا موافقك انه صعب النسيان لاني جربت بنفسي ، بس كل حاجة صعبة بتبقى سهلة في النهاية لما بنكتشف اننا حققناه فعلا صح ولا لا؟

علشان
الي مبيموتكش بيقوك فده معناه انك تقدر دايما تتحسن من اي اثر لاي علاقة
قديمة ومن اي حد اذاك واذى مشاعرك و زي ماحصل في حياتك قبل كده انك انفصلت
عن حد كان اهم في حياتك فانت عارف انك بسهولة تقدر تنفصل وتنسى تماما
الشخص الي انت عارف انك المفروض تنساه ، لانك لما بتنساه دلوقتي حالا
بتبدأ تحس من جواك ان مممم كان المفروض ده يحصل من زمان ، وساعتها لما
بتعرف انك نسيته بتلاقي ان الحياة بقت اسهل وبتعرف انك تبدأ تفكر في حد
جديد او هدف جديد لنفسك ، حتى هتعرف تختار كل الي انت عايزه بنفسك وتعيش
الحياة الي بتختارها بنفسك وتختار الالوان الي بتحبها سواء كانت احمر او
اخضر او اصفر انا شخصيا افضل ليك الاحمر

وبعد كده حاول تفتكره تاني
، حاول على اد ماتقدر ، حاول معلش بس حاول تاني جرب حاول تفتكر اي موقف
بينه وبينك ، الموضوع بيصعب كل مرة ، وكل مرة بتفتكر موقف بتكتشف انه فقد
اهميته بالنسبة لك لانك بتقرر انك تنساه والنسيان ده في حد ذاته قرار
العقل خدته ووصله للعجلة الي بتدور بسببه وبتبدأ العجلة تقف ولو حاولت انك
ترجع الفكرة تاني علشان العجلة تتحرك تاني هتكتشف ان الفكرة مش كفاية وان
العجلة مش هتدور لنفس الشخص مرتين ، انا مش عايزك تنسى لان النسيان مش هو
الحل بس ساعات بنكتشف اننا نسينا من غير مانقرر ننسى مين وفين وامتى وازاي
ننسى دلوقتي ولا بعدين وليه نحاول ننسى والنسيان نفسه شىء عادي جدا بيحصل
كل لحظة وكل يوم ، كل ثانية وكل دقيقة بننسى بننسى ناكل ساعات وبننسى
حاجات مهمة جدا وبتنسى .. اقرب الناس ليك وبتنسى انك تعمل اي واجب عليك
وبتنسى وبتبقى عارف انك فعلا نسيت … حاجات مبتتنسيش

خليني اقولك
فزورة ، لو قدامك تلات احبال مربوطين بعقدة (جمع حبل) ومحتاج انك تقطع
العقدة الي بينهم ، هتختار ايه تقطعهم بيه ؟ هتختار عقلك ولا السكينة ؟ ….
مش محتاج تفكر كتير … عقلك .. لانه هيقولك تختار السكينة الي هتقطع بيها
الحبل وتخلي التلات احبال لوحدهم بشكلهم الطبيعي الي كانوا عليه

مفيش مشكلة ملهاش حل ومفيش سبب يخليك تحتفظ بحاجة انت عارف انك مش محتاجها
ولازم تتخلص منها دلوقتي ، قبل كده كنت ماشى فى الشارع ، قابلت واحده
صاحبه مامتى و صاحبتى انا جدا جدا جدا ، ربنا يديلها طوله العمر ، كانت
جايه تزورنا وكان شكلها يختلف عن كل مرة شوفتها فيها و قالتلى مالك
قولتلها على الي حصل قالتلي انك هتقدر تتغلب على المشكلة ديه مع الوقت
وهتتعلم منها .. حسيت ساعاتها انها مجرد بتساعدني علشان انسى بس افتكرت
كلام الطرف التاني لما قالي في اي حاجة قالهالي قالي متفتكرش اني هفكر في
الي هتفكر فيه ، لاني فعلا بدات افكر بفكر مختلف تماما عن الي كنت بفكر
بيه حاجة وحشة مش كده برضه بقولك تاني انك بتتحسن مع كل يوم يعدي عليك
بتعرف انك اقوى من اي حد تاني غيرك قالتلي نفس الكلام وبقيت احكيلها القصة
لما انتهيت منها قالتلي غريبة ان الواحد يتمسك بالشر ويدعي في نفس الوقت
ان ربنا يحميه منه … قولتلها ايه القصة ؟ قالتلي

من الوف السنين
كان بيعيش مخلوق اليف ، بش شكله مخيف ، كانت الناس بتهرب منه وكان عباس
اسمه وسنه اكتر من 300 سنة ، في الوقت الي الناس كانت بتعيش فيه كتير ،
كان فيه امير بيحكم البلاد ، امر الوزرا والعباد انهم يجيبولوا المخلوق
لحد عنده يستجوبه انت ليه شكلك كده ، رد عليه بالشكل ده … “انا من سنين
كنت اجمل الناس ، لحد ماقابلت حد خنته وسبته ولما سبته لعني ، وبقى شكلي
كده ..” ولأن كل واحد يقدر انه يسيب زي ماقدر انه يمسك فالمخلوق اختار انه
يسيب لما عرف انه مكنش يقدر يكمل ويمسك ، بس التاني مفهمش ده ، رد الامير
وقاله والي يكسرلك لعنتك ويخرجك ؟ قاله احبه وابقى دايما معاه في اي مكان
يبقى فيه .. قاله غمض عنيك وتخيل نفسك مقابلتوش من زمان ، وماقد كان يظل
في الحسبان … صحي عباس وعرف انه مبقاش مجرد مخلوق ضعيف ولا حتى حد شكله
مخيف ، بقى جميل ومبسوط وحضن الامير وقاله .. انا مكنتش ملعون ، انا الي
خليت اللعنة ليها قوة عليا لما مسكت فيها وقررت اني اتبناه واعيشها واعيش
جواها ولما سمعتك بتتكلم فهمت سر مكنتش فاهمه من زمان

سالته وايه
الرابط بيني وبين القصة ؟ قالي احتمال متكونش عارفه دلوقتي بس انا متاكد
انك هتعدي عليك لحظة وهتفهم ايه كان الرابط وساعاتها هتعرف ايه الي
هتختاره علشان تفك الربط بيه ..

واحتمال انت كمان تكون عرفت ازاي
تقدر تفك الربط الي بينك وبين اي حد لازم تنساه ، واحتمال متكونش ادركت
لسة الطريقة لكده بس جواك في مكان ما فيه حاجة فهمت واقتعنت وهتبدأ تاخد
موقف وقرارات ، انا مش عارف انت هتحس بالاختلاف دلوقتي ولا من اول
النهاردة ولا لما تنام وتغمض عنيك وتصحى وتحس انك بقيت فاهم اكتر وعارف
اكتر عن حياتك

نصيحتي ليك انك تسامح وافتكر دايما الذكريات
الكويسة مهما كانت ساعتها اي الم هتحس بيه هيختفي وهتكتشف ان اللعنة
انكسرت والعقدة انحلت ورجعت لنفسك زي زمان احسن واجمل واقوى من اي وقت تاني


و انا اسف لو كنت طولت عليكم

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the moon
عضو فعال
عضو فعال
avatar

السرطان عدد الرسائل : 2159
العمر : 23
العمل/الترفيه : مهندسه ان شاء الله
المود : tring to be good person
السٌّمعَة : 5
تاريخ التسجيل : 29/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الأحد أبريل 04, 2010 11:05 pm

يالهوي ياحسين انت بجد انسان تحفه وانا استفدت من كلامك اوي وربنا يوفقك وتقدر تخرج من اللي انت فيه حاول تدور حواليك من جديد واكيد هاتلاقي الانسانه اللي تستاهل حبك وتقدره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
snaa
عضو فعال
عضو فعال
avatar

السرطان عدد الرسائل : 1216
العمر : 25
الموقع : فى دنيا الله الواسعة
العمل/الترفيه : student in guidance dep
المود : الحمد لله
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 15/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الأحد أبريل 04, 2010 11:59 pm

ايه الجمال ده

كلام فى منتهى العقل

ياريت الكل يستفيد

بجد يا حسين ربنا يسعدك

توبيك اكثر من رائع

تسلم وتقبل تحيتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 12:23 am

مون
ميرسى ليكى ولذوقك ربنا يخليكى

ثناء
ربنا يخليكى يا ثناء
تسلمى
و نورتو التوبيك

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiLaNoOo
مشرف
مشرف
avatar

السرطان عدد الرسائل : 5867
العمر : 29
العمل/الترفيه : TrYiNg To Be a GoOd MaN
المود : NoS NoS
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 30/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 12:47 am

بجد تحفة يا حسين
هو حجم التوبيك ميشجعش ع القراية ههههه
بس بجد اللي هيقرا ف البداية باقي التوبيك هيشده
تسلم الايادي

_________________





Just close your eyes
and you`ll be with me
Just look to your heart
and that`s where I`ll be

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/group.php?gid=128547184161
love boy 2010
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar

القوس عدد الرسائل : 4754
العمر : 28
الموقع : مش بطال
العمل/الترفيه : طالب كويس
المود : مفرفش اوووى
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 04/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 12:10 pm



HAYEL BEGAD YA S7S
كلام جامد بجد وربنا يوفقك و تلاقى حبيبة قلبك
هههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sama
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الثور عدد الرسائل : 39
العمر : 25
الموقع : EGYPTE
العمل/الترفيه : FACULITE DES LETTRES
المود : Toujours,C'est Bien Heureux
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 03/04/2010

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 3:41 pm

انت دماغ
رهيب التوبك دة ياحسين
انا الحمد لله حصلتليش الحاله دى بس حسيت باللى قولته
ربنا يوفقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Wika zamalkawy
مشرف
مشرف
avatar

العقرب عدد الرسائل : 2575
العمر : 27
العمل/الترفيه : Graphic Designer
المود : نو كومنت
السٌّمعَة : 18
تاريخ التسجيل : 08/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 3:51 pm

جامد جدا وتفكيرك عاقل جدا

واحساسك عالى

بجد توبيك روعة

_________________
البرادعى : رفض الحوار مع بى بى سى لرفضها بث نداء غزة
موقع الجزيرة نت 28/1/2009

البرادعى : حملة اسرائيلية شرسة وغير مسبوقة ضد البرادعى

اسرائيل تطالب بطرد البرادعى من الوكالة الدولية للطاقة الذرية
المصرى اليوم بتاريخ 9/11/2007

موقف جريدة الاهرام من الدكتور محمد البرادعى قبل اعلان نيته الوقوف مع التغيير
فى مصر وامكانية ان يكون مرشحا للرئاسة

محمد البرادعى واجائزة المستحقة بقلم عبد الرؤوف الريدى
بتاريخ 16 اكتوبر 2005

البرادعى فى مواجهة الضغوط الامريكية بتاريخ 21 يناير 2005

والكثير من مقالات المدح والاعجاب بمواقف الرجل على مدار تاريخه


البرادعى تبرع بنصيبة من المبلغ المالى من جائزة نوبل الى دور رعاية الايتام فى مصر

ادخل ودور وابحث واعرف الحقيقة مش لازم ترشحو رئيس لكن
اعرف حقيقة من يجب ان تفخر بهم مصر بلدك وبلدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1257347132
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الإثنين أبريل 05, 2010 6:11 pm

ميلانو
معلش هو التوبيك طويل فعلا بس معلش بقى نورتنى يا مان

لوف بوى
نورت يا ريس وميرسى ليك وقول يا رب


سما
ميرسى ليكى ولذوقك منوره التوبيك والمنتدى كله واهلا بيكى


ويكا
تسلم يا صديقى ربنا يخليك نورت

ميرسى يا جماعه ليكو كلكو نورتونى بجد

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عيون قلب
عضو نشيط
avatar

الميزان عدد الرسائل : 603
العمر : 25
الموقع : فى الدنيا
العمل/الترفيه : طالبه
المود : ماشيه على سطروسايبه سطر
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 07/11/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   السبت أبريل 10, 2010 11:26 pm

ياااااااااااااااااااااااااااااة والله كلام فعلاهزالمشاعروفى نفس الوقت بيفوق للصح مش عارفه اقولك ايه بس انا مريت بالتجربه دى فعلشان كده الكلام هزنى بس الحمدلله انا عرفت افوق منها اتمنالك اجمل سعاده باذن الله والاختيارالافضل وربنا يكرمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الثلاثاء أبريل 13, 2010 12:26 am

عيون
ميرسى ليكى ولمرورك ولزوقك
ربنا يخليكى
ميرسى
نورتى التوبيك واسعدنى مرورك

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
the magic
عضو نشيط
avatar

السمك عدد الرسائل : 970
العمر : 25
الموقع : Unknown place
العمل/الترفيه : Anonymous
المود : TaMaM
السٌّمعَة : 7
تاريخ التسجيل : 23/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الثلاثاء أبريل 13, 2010 12:38 am

بجد توبيك هايل ولازم كلة يقراة ويستفيد منة
لان فى ناس كتيرة واقعة فى المشكلة دى ومش لاقية حل
ربنا يوفقك وتلاقى البنت اللى تستاهلك
NiCe Ya 7uSSin
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الأربعاء أبريل 14, 2010 11:33 pm

ماجيك
ميرسى ليك ربنا يخليك
اسعدنى مرورك
نورتنى يا مان

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
valantino
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الجوزاء عدد الرسائل : 28
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 15/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الجمعة أبريل 23, 2010 2:03 am

ايه الجمال ده يا حسين بجد توبيك اكتر من رائع
ومؤثر جدا جدا
ومفيد خالص
تسلم ايدك يا ريس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
JOKER
عضو نشيط
avatar

السمك عدد الرسائل : 792
العمر : 25
الموقع : ???????
العمل/الترفيه : !!!!!!!!
المود : .......
السٌّمعَة : 6
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   الجمعة أبريل 23, 2010 4:32 pm

توبيك حلو يا حسين تسلم ايدك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Hussein Aref
مشرف
مشرف
avatar

الحمل عدد الرسائل : 2185
العمر : 28
العمل/الترفيه : طالب فى 3 سياحه وفنادق
المود : 7aga very zft
السٌّمعَة : 2
تاريخ التسجيل : 20/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟   السبت أبريل 24, 2010 11:23 pm

فالنتينو
تسلم على المرور نورت التوبيك واتمنى تكون استفدت منو

جوكر
تسلم يا ريس نورت التوبيك

تسلمو على مروركو الجميل

_________________
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"><BR>
<HR id=false>
<BR><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999"></FONT>&nbsp;&nbsp;&nbsp;....وحشنى ونفسى لو اقابلو وافكرو باللى فات كلو</FONT>
<P></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;..... قريب لازم اوصلو&nbsp;ومهما الامر كلفنى</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;....بتيجى ناس وناس تمشى بيخلص يومى ما بنامشى&nbsp;</FONT></P><BR><BR>
<P align=justify><FONT style="BACKGROUND-COLOR: #999999">&nbsp;!!!...&nbsp;ولما بنام ما بحلمش بغيرو وهو عارف ليه&nbsp;</FONT></P>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كنت بتحب وحبيبتك سابتك ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shababsea7a :: 
M I X . S E A 7 A
 :: A B O U T L O V E
-
انتقل الى: